3 dagar kvar..

Det är faktiskt bara 3 dagar kvar av 2010. Kommer kännas jättekonstigt att börja skriva 2011. Men ska bli riktigt kul med ett nytt år. Inte för att de egeteligen gör någon skillad. Menmen. Sen kommer ju dessa nyårslöften med. Herregud! tror jag har hållt ett av alla de jag har gett de senast 7 åren. Men de är ju värt ett försök!

Är det någon mer än jag som kommer försöka hålla nyårslöften, i så fall vilka? 

mina nyårslöften!
- Äta mer nyttigt och mindre donken!
- Träna lite mer
- Försöka se allt från den posetiva sidan!
- Spara lite pengar och inte göra mig av med månadspengen efter 1 dag!
- Skaffa ett extrajobb!

Vi får väll se hur detta går..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0