1 Juli!

Hemma från Torsdagskväll med Liza och Louise för en stund sedan. Idag har jag varit på Skara sommarland med morfar, Tina, syster, boror och min morbrors familj. Det var faktiskt ganska kul har tappat intreset för att bada lite om man tänker på hur det var när jag var liten. Jag var i vattnat gämt, badade så tidigt på våren som möjligt, var under vattnet hela tiden, hoppade upp och ner ur poolen, aa jag badade helt enkelt så länge och mycket jag kunde men nu är jag med solmänniskan som tar ett dopp när jag blir varm men jag tycker fortfarande de är kul att bada. Men nu tror jag faktiskt att jag ska sätta på en film innan jag ska sova. Ska upp rätt tidigt imon med för jag ska ta spruta vid 11.
Puss!♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0