Färdig packat!

Då va allt färdig packat! Bara lite små saker kvar som jag behöver använda i morgonbitti och så. Aja idag har jag packat, tvättat, städat och spelat golf. Har inte spelat golf sedan förra sommaren brukar ju inte göra de men följde med Jesper och Tina ut en runda de var faktiskt riktigt roligt och gick ganska bra tycker jag. Kommer inte kunna blogga förens på onsdag kväll eftersom vi inte kommer ha med någon dator till varberg men ni får har de bra så bloggar jag när jag kommer hem.
Puss!♥

Har lite bildbrist just nu men en bild från när jag och Maja va på Malö och såg
ett rådjur uppe på berget. Vilket jag tyckte va lite kul eftersom de är en ö.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0