Gothia

Varit i gbg och kollat gothia hela dagen men Liza, Maja och Louise. Hade mysig fika i en park och kolla på matcher på Heden såg även lite igenkända ansikten så jag blev lite förvånad. Men inget med om de nu. Lyssnar just nu på min nya favorit låt typ "kom ihåg mig" med Lars Winnerbäck. Hörde den när jag och Sofie satt utanför hans konsert i Grebbestad och Sofie har också sjungt på den lite och jag tycker den är asgo. men nu kommer lite bilder från idag, igårkväll och Grebbestad!♥ Vill tillbaka till Grebbestad så mycket! Typ första gången men jag har märkt att jag älskar det stället!♥
Puss!♥

Fabian, Madelia, Malin, Malva, Mathilda och simon va med på kannevalen :)

Jennifer, Sofie och Malva. Man fick ju leka lite med dom små :)
haha, lite ego får man oxå va ;) men de är iaf husvagnen inuti.

B&J´s med liza och Maja igå

Maja och Liza på heden!

Fika i en park!

Och en bild på Louse med :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0