29 juni

Varit i stan och klippt mig idag. Det behövdes kan jag säga... Blev även mcflurry (stavning) i stadsparken med Liza, Maja och Louise. Tappade min mobil på vägen hem i bussen men sån tur va var det en snäll person som hittade den så jag har fått tillbaka den nu. Tack! Ganska taggad inför morgondagen med först stranden med Emma och sedan Eclipse♥ Men nu ska jag gå och kolla på de sista minuterna av spanien-portugal.
Puss!♥

han inte ta någon bild på min nya klippning idag så fick bli en bild från
Grebbestad. Man kanske ser lite hur mitt hår såg ut innan. Får lägga ut en imon
om jag hinner :)


Kommentarer
Postat av: maja

haha d skulle typ kunnat vara jag ;) min tröja och kamera, jag har ett sånt linne och likadan hårfärg... hahaha

2010-07-15 @ 16:13:06
URL: http://majaanderssons.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0