En dag i Göteborg

Dagen tillbringades med Liza och Louise i Göteborg som jag nämde i morse. Vi gick runt i nästan en timma för att hitta någon stans att äta men tillslut blev det ett café som hade dagens lunch. För mig belv det pasta med kyckling och currysås de va faktiskt riktigt gott. Efter en hel dag i Göteborg utan och ha köpt något åkte vi tillbaka till Borås och träffa Maja för en fika på bakgården mysigt va det. Vi väntade de även på en buss som Maja sa skulle gå men inte gick när vi skulle hem i sådär en timma. Maja och bussar säger jag bara... haha ;)
Puss!♥

Lite skillnad på min och Lizas daimtårta vi åt på bakgården.


Kommentarer
Postat av: Maja

men den brukar gå då.. jag lovar! Dom har typ bytt tider eller nått.

2010-06-28 @ 23:42:57
URL: http://majaanderssons.blogg.se/
Postat av: Liza

nehe, vad ska ja lägga ut då? va glad att du får vara med över huvud taget!



hihi.

2010-06-29 @ 15:13:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0