Första inlägget 27/6 2010

Nu har Maja lagt in min bloggdesing (eftersom jag inte fattar någonting när de gäller sånt) så nu kan jag börja blogga. De är ju bara lite småsaker hon ska hjälpa mig att fixa med, men tack Maja♥. Aja idag kom jag hem efter ha varit i grebbestad och firat midsommar med Maja. Där va det fullt ös och nästan alla va från 23 och upp och fulla men de va kul ändå. Va även nere på byn och kolla lite i affärer köpte även kläning där. Imorgon blir det antadligen att åke till gbg eller någon strand.
Puss!♥

Kommentarer
Postat av: Liza

Första kommentaren ever för dig så jag antar att jag ska skriva något fint nu, och det gör jag. Grymt söt klänning!:D puss på dig!

2010-06-27 @ 23:02:53
URL: http://lizachristoffersson.blogg.se/
Postat av: Maja

aah den är så fin :D "får ni nått napp eller?" "nej och inte ni heller uppenbarligen"

2010-06-27 @ 23:28:10
URL: http://majaanderssons.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0