Ska aldrig mer gå ut och sälja något!

Hade vollyboll i skolan idag. Och vet ni? Mitt lag vann! Hur kul som helst ju! har aldrig vunnit någon skoltundering innan. Men finalen måste jag säga var riktigt tur. Spelade mot det andra laget i kalssen och vann med ett poäng. Men vi van och de är det som räknas ;) Efter skolan skulle jag, Liza och Maja ut och sälja julblommor till klassresan. Supertkul... Gick typ till, jag vet inte, 30-40 hus? och sålde till 3.. TILLSAMMANS! dessutom var det jättekallt, snöa och blåste.. Nej det var inte kul!
Imorgon är det bara att taga gymnasiebesök. Supersvårt att välja linje och skola ju. Är mest inne på entrepenör och naturvetenskap- ledarskap men har inte en arning om vad. Får väl se lite vad jag fårför intryck av skolorna kanske är det som avgör valet.

vinande laget!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0