vet att uppdateringen är sämst..

Ligger här i världens goaste upplåstbara fotölj. Vet inte vad den kommer ifrån man min lille bror blåste upp den innan i dag och den skit go och ligga i. Har inte haft ork eller tid att uppdatera denna helgen. Men i fredags kväll vid 9 tiden tog jag och två kompisar bussen in till Borås hallen för att träffa alla andra som va där och kolla fotboll. Och där stannade jag hela natten men lite trevligt folk och sen 06.20 bar de av till Frista hallen för att kolla på Sandared när dom spela. Och sen när man är sjukt trött så börjar jag och någa till gå från Frista in mot Borås vilket är typ 1,4 mil! (y) Sån tur va hämta pappa mig när vi hade gått såhär 5 kilometer.
Idag har jag bara tränat och tagit det lugt och nu ska jag nog sova.
Godnatt!♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0