En sak ni inte visste..

En sak ni inte visste är att jag älskar att ligga på golvet i mitt rum och lyssna på musik, kolla film, läsa en tidning eller helt enkelt bara ligga på golvet och ta en paus (om det är relativt nystädat.) Så jäkla underbart att bara ta ner datan och lägga den på golvet. Vet att detta kanske låter lite halv konstigt men ingen konst med det, sån är jag! Som 2009:s sommar replik löd.

Gårdags kvällen och natten spenderades med maja och tre filmer, the town (där snyggingen ben affleck medverkar), harry potter and the deathly hallows, och boogieman 3 (stavning). Relativt bra filmer alla tre men the town var helt klart bäst. Min morbror, hans fru och min ingifta kusiner kom också hit från Stockholm och gratta mamma eftersom hon fyllde år i onsdags så de blev även lite god mat.

Nä nu ska jag bege mig ut på nya äventyr, puss&kram!♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0