45 min core blev fet kvällsmat och cheescake..


Jajamänsan! 45 minuters core blev istället en fet kvällsmat och cheescake.. Hade bokat ett core pass men kom sedan på att min pappa skulle fylla år idag så blev tvungen att boka av. (han fyller egenteligen år 29:e men firar han idag eftersom 29:e inte finns iår) Så medans mamma och pappa gick ut och gick dukade jag, min syster och min bror fram kvällsmat. Nybakat bröd, gott pålägg, potatisallad, go frukt och görnsaker, te och juice hade vi ställt fram när dom kom hem. Efteråt tog vi även fram cheescaken jag bakade igår. Gott va de, men Vickan var det inte du som skulle börja ditt nya liv..?

På bildeerna har vi inte tagit fram allt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0