på menyn: johan falk, sallad, läsa,läsa, läsa!

Ja det är hur jag spederanr denna fina vår kväll! Började dagen med skola idag som alltid. Sen åkte jag och Maja in till stan för att träna och prova ett nytt café här i Borås. Café Leva. För er som aldrig har varit där är det att rekomendera. Drack en jätte god smoothi. Igår var jag förövrigt på stadbibloteket för typ första gången i mitt liv. Eftersom vi ska läsa en bok på engelska i vår. Valde Harry Potter an the deathly hallows, har aldrig ens läst en så lång bok på svenska. 607 sidor närmare exakt. Men de är bara att börja läsa..


vet att bilderna inte är dom bästa men dom funkar

Kommentarer
Postat av: Anonym

Åh jag älskar Johan falk, har alla nio filmerna, dock gillar jag livvakterna mera än dom nya faktiskt.. har du sätt livvakterna? :)

2011-07-01 @ 17:08:33
URL: http://robinhoods.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0