lördag.. söndag 2/1 2011!



Vet hur bilden ser ut men man kommer ingenstans i livet om man inte vågar bjuda på sig!

Idag eller igår kanske man borde säga nu eftersom klockan är över 12 så har det varit helt lungt. Och jag har inte gjort specielt mycket. Tagit en Vickan-chilldag vilket inkluderar. Sova, äta, äta, äta.. aah.. Har även läst en bok och varit med Liza en stund. Jag tror jag läste den bästa boken någonsin så jäkla rolig va den! Bara namnet "helt random" gör ju boken bra. Jag rekomenderar den till alla er som inte har läst den. Lagom mycket och stor text är det i den och lagom mycket bilder (a) haha !
puss och kram!

har inte skrivit nått om nyår men vill ni veta kan ni gå in på lizas blogg!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0