sommar och sol!

Uppdateringen är som den ska vara på sommaren, dålig! Men det är bara bra för det betyder ju att man har saker och göra och inte sitter och glor på datan. Denna veckan har börjat riktigt bra tycker jag! Måndags var det stan med Linnea och Elin sen hem och äta och då kom även Emma. Tisdag blev de ut till almenäs med Emma, Maja, Liza och Alex och sen på kvällen blev de grillmys hos Emma med henne, Elin och Linnea. Och idag har jag pressat på stranden med Emma och sedan blev det en golfrunda tillsammans med morfar och Tina.

Nu tänkte jag faktiskt snart gå till sängs för jag är jätte trött och då kan man börja morgondagen med en springrunda innan de blir för varmt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0