11/11 2011

  • mitt favorit ämne i skolan..
  • någon som alltid gör mig glad
  • tre saker om mig
  • mitt val inför gymnasie/mitt framtida jobb
  • ta mig till...
  • något jag gör varje dag
  • mina käraste vänner
  • en outfit på en utav mina vänner
  • något jag blir stressad av
  • dagens roligaste citat
  • gammla bilder på mig
  • innehållet i plånboken
  • en bild på mig tagen av någon annan
  • en låt jag aldrig kommer tröttna på
  • bild på mig och någon som betyder mycket för mig
  • något är betydelsefullt för mig
  • dagens "sugen på"
  • en sak jag ser fram emot
  • allt jag stoppat i munnen idag
  • favorit citat
  • dagens låt
  • jag kan inte leva utan..
  • om 5 år så..
  • bilder på mitt hem
  • tre saker som varit bra de 30 senaste dagarna


    Bara för jag inte har något att göra just nu..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0