27 november - första advent

Känns rätt sjukt att det är första advent och världens höststorm ute. Men men vintern kommer väl (hoppas jag..) Hade tänk att spendera hela dagen till att plugga idag men så blev det inte riktigt. Blev en sväng till knalleland och även chocie i Fristad. Fick visa mor och far några grejer jag önska mig i julklapp. Vilket för första gången någonsin är typ ingenting. Aja nu sitter jag i alla fall här och försöker få lite skol arbete gjort. Känns som jag kommit lite efter eftersom jag inte varit i skolan sedan före höstlovet men har tid på mig eftersom jag inte ska dit fören tidigast efter jullovet.
Två bilder på året adventsljusstake. Efter en heldags letande i ett x antal affärer i Borås bestämde jag och mamma oss för att beställa en så denna gjorde dom till oss i Sandareds blomsterbutik. Måste säga att jag tyckte den var väldigt fin i alla fall!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0