Alla helgona.

Idag är det alla helgona vilket betyder att de ska åkas till graven osv. Tycker faktiskt det är både jobbigt och mysigt! Kommer upp en massa minnen och jobbiga tankar när man står där under tstnad med alla tända ljus men det är ändå väldigt mysigt att bara stå där tyst och tänka. Men nu ska jag ta och fixa iordning mig innan jag och pappa ska åka och köpa blommor och ljus till min farbrors grav!
Igår fyllde även en underbar vän till mig år! Vet att du kommer älska mig för bilderna men vafan! Grattis igen (och i efterskott) Maja! ♥

Kommentarer
Postat av: M A J A

Kul att du har en sån söt kompis..

Tänker på dig! ♥

2011-11-05 @ 20:03:43
URL: http://majateres.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0