vecka 39

Har haft en riktigt mysig helg denna helgen måste jag säga! Den började ju som sagt med en fika i fredags sen på kvällen kom Clara hit och då va de varma bär, bilspel, popcorn och chips som gällde. Sen igår blev de gbg med Emma (fick en tröja inhnlad). Och sen på kvällen kom Maja hit och då va de Harry Potter första och sista filmen som fick göra våran kväll. Sen har min söndag varit helt lugn hälsade på farmor och farfar en sväng och nu ska jag nog snart öppna några läxböcker för lite pluggande.
Fredag kväll med tv-spel ;) (kändes jävligt sär måste jag säga..)
Lax med chilli, curry, franska öter, kanel salt och peppar!
Resultatet blev faktiskt riktigt gott!
Lördagväll med film mys!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0