20 september!

Dagen har varit rätt okej. Dock gick jag hem från skolan redan efter första lektionen eftersom jag kände att jag inte mådde så bra men nu är de bättre så de blir skola imorgon iaf. Fick i alla fall gjort en del läxor och inlämningsuppgifter medans jag satt hemma så helt oefektiv har jag inte varit! Men nu ska jag nog ta och röra mig mot sägen, de är ju en dag imorgon också och för mig börjar den 06.32 av att mitt alarm ringer.
Åt våfflor till kvällsmat idag (bilden är inte från idag) men här får ni ett riktigt gött recept på våfflor:
125 g smör
4,5 dl våffelmix
1 dl havre
1 mask vaniljsocker
1 krm salt
4,5 dl kolsyrat vatten
1 dl filmjölk
smält smöret, låt kallna. Blanda ihop torra ingridienser, blanda ner smöret och filmjölken. Låt stå en stund (för bästa resultat låt de stå ett dygn i kylskåpet)
Dom är supergoda särskillt om man har hallon och keso på! brukar göra dubbel satts när hela familjen ska äta.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0