Helg♥

Gårdagskvällen kunde inte bli så mycket bättre än vad den var igår! Va jätte trött och skulle gå och tvätta bort mitt smink för att sedan lägga mig och kolla på tv men då ropar pappa att jag ska komma upp och när jag väl gör det ger han och mamma mig en påse och gissa vad som ligger där i när jag kollar? En iPone 4 fattar ni hur glad jag blev? Så idag blev de en tripp in till marknaden och en sväng in på telia för att fixa allt och nu ikväll är det hemma mys med mamma som gäller eftersom att alla andra är borta. En rätt lugn helg men det behövdes efter den här veckan och är faktiskt rätt nöjd med den ändå!
Nu kanske de kan bli lite mer bilder på bloggen sen med. Min kamera har ju varit sönder ett tag och har inga större tankar på att köpa ny (ekonomi ni vet..) Men bilder från iPone lär ju vara ganska mycket bättre än bilder från min förra mobil ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0